فیلتر؛ راهی برای رهایی از ایمیل های اسپم

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، چگونه ایمیل های اسپم را حذف کنیم؟

ایمیل های اسپم به عنوان مزاحم هایی روزانه به سراغ ما آمده و ما را به حالی ناخوش و ناراضی پس از بازدید از ایمیل هایمان می رسانند و از آن جایی که فرستادن ایمیل هم بدون سربار شدن هزینه برای فرد یا سازمان است، هر فردی حتی اگر آدرس ایمیل ما از راه غیب هم به گوشش رسیده باشد ، می تواند به فرستادن انبوه ایمیل های اسپم مشغول گردد، به طوری که در بعضی از مواقع ما را به ستوه برساند. با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه بیشتر از این موضوع بدانید.

فیلتر؛ راهی برای رهایی از ایمیل های اسپم

یکی از راه هایی که شما میتوانید به عنوان بازدارنده ای در برابر ورود اسپم ها به اینباکس (inbox) از آن استفاده کنید، استفاده از سرویس جیمیل به جای یاهو است، زیرا فیلترهای یاهو نسبت به جیمیل از سستی بیشتری برخوردار بوده و بنابراین اگر فیلترینگ تهاجمی برای اسپم ها را می خواهید، می توانید راه خود را به سمت جیمیل کج کنید. یکی دیگر از راه های جلوگیری از اسپم ها، به کار بردن فیلتر است. تمامی فیلترهای ایمیل نیازمند آموزش هستند و این کار مدت زمانی به طول می انجامد. برای ایمیل هایی که شما آنها را اسپم در نظر می گیرید، این موضوع یک اقدام اصولی به شمار می رود، بنابراین شما باید تمامی ایمیل های اسپم را که وارد صندوق ورودی تان (اینباکس) می شوند، گزارش دهید.

با این حال، نباید این موضوع مهم را فراموش کنید که هرگز این ایمیل ها را باز نکنید که ببینید چه محتوایی دارد، زیرا ایمیل های اسپم معمولا ممکن است حاوی چراغ هایی نامرئی باشند که به فرستنده این اطلاع را ارسال می نماید شما ایمیل را باز نموده اید. پس حسابتان، یک حساب فعال محسوب شده و در نتیجه این موضوع، اسپم های بیشتری را به سوی شما سرازیر خواهد نمود. در مقابل، روش صحیح برای رسیدگی به ایمیل های ناخواسته اما مشروع - مانند خبرنامه ها، پیشنهادهای بازاریابی و غیره- این است که ایمیل را باز کنید و در بخش تنظیمات، عضویت خود را لغو نموده و تنها آنها را در پوشه اسپم قرار ندهید. شما بعلاوه می توانید فیلترهای خود را برای جلوگیری از ایمیل هایی از فرستندگان خاص و یا موضوعات خاص راه اندازی کنید. بدین ترتیب شما قادر هستید لغات خاص مورد نظر خود در آدرس فرستنده، موضوع ایمیل یا متن آن فیلتر نموده و با استفاده از تنظیمات، آنها را مستقیما وارد اسپم کنید. البته متاسفانه هیچ راهی برای جلوگیری از فرستندگان خاص وجود ندارد، زیرا اسپم نویسان از میلیون ها آدرس که به راحتی جعل می شوند استفاده می نمایند.

منبع: الی گشت

به "فیلتر؛ راهی برای رهایی از ایمیل های اسپم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلتر؛ راهی برای رهایی از ایمیل های اسپم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید