افتتاح 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با سی و ششمین هفته پویش#هر-هفته-الف-ب-ایران، 15 طرح آبرسانی روستایی با دستور دکتر اردکانیان وزیر و بصورت ویدئوکنفرانسی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

افتتاح 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عینکی باهوش از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این مراسم پروژه هایی در مناطق مختلف روستایی استان زنجان به ویژه 6 روستا در منطقه محروم و دور افتاده قره پشتلو از توابع شهرستان زنجان و روستاهایی در شهرستان های خرمدره، سلطانیه، ماهنشان و ایجرود افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با بهره برداری از این 15 طرح آبرسانی، جمعیتی افزون بر 7 هزار و 598 نفر از خدمات آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها اعتباری معادل 201 میلیارد ریال هزینه شده است که در دوره ساخت برای 153 نفر و در دوره بهره برداری برای 15 نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی بیان نمود: در قالب این طرح ها 7 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 600 متر مکعب احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان شرح داد: احداث 41 کیلومتر خط انتقال و 24 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع از دیگر عملیات انجام گرفته در این پروژه هاست.

وی به ساخت 9 باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 41 لیتر بر ثانیه نیز اشاره کرده و افزود: تامین آب شرب پایدار، مهاجرت معکوس به روستاها و ارتقاء سطح بهداشت عمومی از جمله اهداف اجرای این طرح هاست.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افتتاح 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 15 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید