اکبری: اگر درباره برخی موضوعات حرف بزنیم جریمه می شویم!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مشکلاتی وجود دارد که ناخواسته به تیم ضربه می زند و اگر در حالت عصبانیت درباره آن موضوعات صحبت کنیم جریمه می شویم.

اکبری: اگر درباره برخی موضوعات حرف بزنیم جریمه می شویم!

پیمان اکبری در مصاحبه با ، درباره کسب پیروزی 3 بر یک مقابل تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. تیم ما در لحظات سختی که داشت بهتر از حریف کار کرد و مقاومت کرد و توانست برنده این مسابقه باشد.

وی با اشاره به نمایش خوب تیم شهرداری تبریز مقابل تیمش ، گفت: انصافا تیم تبریز عالی کرد و باید به بازیکنان و کادر فنی این تیم برای این نمایش خوب تبریک گفت. اما در مجموع باید بگویم که از نظر فنی تیم ما به خوبی از موقعیت ها و شرایطش استفاده نکرد و شاید اگر بهتر کار می کردیم می توانستیم راحت تر برنده شویم به ویژه در ست چهارم که بازی بسیار حساس شده بود و ما با وجود سه امتیاز برتری در دقایق پایانی به شدت با مشکل روبرو شدیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در ادامه اضافه نمود: از نظر فنی تیم ما در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشت. در حمله و دریافت نیز نسبت به شهرداری تبریز بهتر بودیم. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که در مشهد هفته سختی را پشت سر گذاشته بودیم و جدا از حواشی بازی سنگینی بود و کمی خسته بودیم.

اکبری به غیبت حمزه زرینی بازیکن دریافت کننده تیمش در این مسابقه اشاره نمود و گفت: عدم حضور زرینی در این مسابقه به هر حال تاثیرگذار بود. زرینی بسیار مهره تاثیرگذاری است و در غیابش کارمان سخت بود.

سرمربی سایپا درباره اعتراضاتی که کادر فنی و بازیکنان تیم سایپا نسبت به داوری داشتند، گفت: من در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم. این مسابقه دو ناظر داشت که هر دو با تجربه هستند و هر دو نیز داور هستند و درباره این موضوع بهتر می توانند صحبت کنم.

اکبری ادامه داد: تیم ما نیز البته اعتراضاتی داشت که برخی وارد بود و برخی وارد نبود. اما در این امتیازات پایانی فکر می کنم اعتراض وارد نبود.

سرمربی سایپا درباره این که هفته های قبل بعد از شکست حاضر به مصاحبه نشده بود و بازیکنانش نیز در جمع اصحاب رسانه حضور پیدا نکردند، گفت: این موضوع برای سه هفته قبل بود. هم در مشهد بعد از شکست مصاحبه کردیم و پیش از آن نیز مصاحبه نموده بودیم. اگر هم گاهی سکوت کردیم و مصاحبه نکردیم برای این بود که تیم وارد حاشیه نگردد و صحبتی نکنیم که مشکل ساز گردد. به هر حال مشکلاتی وجود دارد که ناخواسته به تیم ضربه می زند و اگر در حالت عصبانی درباره آن موضوعات صحبت کنیم با جریمه و کمیته انضباطی رو به رو می شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اکبری: اگر درباره برخی موضوعات حرف بزنیم جریمه می شویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: اگر درباره برخی موضوعات حرف بزنیم جریمه می شویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید