ایران میزبان مسابقات کاناپولوی قهرمانی آسیا باقی ماند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از فدراسیون قایقرانی، کنفدراسیون کانوئینگ آسیا اعلام نموده بود که احتمال گرفته شدن میزبانی رقابت های کانوپولو قهرمانی آسیا از ایران وجود دارد که بر همین اساس علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی برای مذاکره با مسئولان آسیایی راهی مالزی شد.

ایران میزبان مسابقات کاناپولوی قهرمانی آسیا باقی ماند

همزمان با جلسه هیأت اجرایی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا که با حضور احمد دنیامالی نایب رئیس کنفدراسیون برگزار گردید، رئیس فدراسیون قایقرانی ایران نیز برای قطعی کردن میزبانی کشورمان از این مسابقات مذاکرات خود را انجام داد و در نهایت مقرر شد که این رقابت ها در ایران برگزار گردد.

علیرضا سهرابیان درباره مذاکرات صورت گرفته در مالزی بیان نمود: ذهنیت منفی زیادی نسبت به ایران ایجاد شده بود که در این جلسه کوشش کردیم تا با تغییر این ذهنیت میزبانی را برای ایران حفظ کنیم که در نهایت هم این رخ داد.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: آقای دنیامالی در این جلسه کوشش زیادی انجام داد و واقعاً اگر کوشش او نبود نمی توانستیم نتیجه بگیریم و این میزبانی از ایران گرفته می شد.

او با اشاره به ادامه مذاکراتش در مالزی اعلام نمود: در حال آنالیز وضعیت میزبانی هستیم و کوشش می کنیم که با کشورهای مختلف نیز رایزنی داشته باشیم تا تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات بیشتر گردد. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که بعضی کشورها در کوشش بودند تا این میزبانی از ایران گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایران میزبان مسابقات کاناپولوی قهرمانی آسیا باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان مسابقات کاناپولوی قهرمانی آسیا باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید