ایمنی پرواز ها با وجود تحریم ها حفظ شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت فرودگاه ها: با وجود تحریم های ظالمانه، متخصصان الکترونیک هوایی با حفظ و نگهداری زیرساخت ها و سامانه های ارتباطی ناوبری و پشتیبانی تجهیزات، ایمنی پرواز ها را تضمین کردند.

ایمنی پرواز ها با وجود تحریم ها حفظ شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عینکی باهوش به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در پیامی به مناسبت روز الکترونیک هواپیمایی، اضافه کرد: حصول ایمنی پرواز با تکیه بر دانش و کوشش حوزه الکترونیک هواپیمایی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: حوزه خطیر الکترونیک هواپیمایی، حلقه مهمی از زنجیره ایمنی در صنعت هوانوردی است که خلبانان را به سیگنال های الکترونیکی دقیق سامانه های یاری ناوبری زمینی متصل می نماید تا راستا پروازی برنامه ریزی شده را دنبال نمایند.

امیرمکری اضافه کرد: متخصصان الکترونیک هواپیمایی در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با نصب و راهبری سامانه های فنی پیچیده، ارتباطات کلامی بین خلبانان و کنترلر های را برقرار نموده، هواپیما ها را بر روی صفحات رادار نمایش داده و بوسیله شبکه هوانوردی دیجیتال جهانی، اطلاعات فنی راستا های پروازی در آسمان ایران را صحیح و به روز ارائه می نمایند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تبریک روز جهانی الکترونیک هواپیمایی به متخصصان پرکوشش الکترونیک هوایی اضافه کرد: با وجود تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا در طول سال های اخیر، شما با حفظ و نگهداری زیرساخت ها و سامانه های ارتباطی ناوبری، عملیات نصب، نگهداری، تعمیر و پشتیبانی تجهیزات ناوبری زمینی را به خوبی عهده دار شده و ایمنی پرواز ها را تضمین کردید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ایمنی پرواز ها با وجود تحریم ها حفظ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمنی پرواز ها با وجود تحریم ها حفظ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید