بازار آپارتمان های نقلی داغِ داغ شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، نگاهی به سایت ها و پلتفرم های فعال در حوزه مسکن نشان می دهد در ماه های اخیر بر تعداد درخواست برای اجاره آپارتمان ها و سوئیت های کوچک نسبت به سال های قبل افزوده شده است.

بازار آپارتمان های نقلی داغِ داغ شد

به گزارش خبرآنلاین، آنالیز ها نشان می دهد؛ یک زوج درخواست خانه اجاره ای نموده و به علت نداشتن پول پیش متراژ را 12 متر معین نموده اند، این خانواده قادرند یک تا یک میلیون و 900 هزار تومان اجاره ماهانه پرداخت نمایند.

فرد دیگری با 45 میلیون تومان درخواست اجاره یک سوئیت را ثبت نموده است.

یک دانشجو هم برای سکونت خود همراه پدرش درخواست اجاره یک خانه یا سوئیت 20 متری با ودیعه 30 میلیونی و اجاره ماهانه 2 میلیون تومانی آگهی نموده است.

یک دانشجوی دوره دکترا نیز با 150 میلیون تومان ودیعه، درخواست رهن کاهل سوئیت کوچک 20 متری در منطقه یک یا 3 را دارد.

فرد دیگری هم آگهی داده که برای سکونت به یک اتاق 6 متری احتیاج دارد و فاقد پول پیش بوده و قادر است ماهانه یک میلیون تومان بپردازد.

یک خانواده 3 نفر هم جویای خانه در فرحزاد و یا شمیران نو و تهرانپارس هستند و متراژ مورد احتیاج خود را بین 10 تا 40 متتر ذکر نموده و با 30 میلیون ودیعه می توانند 1.5 میلیون تومان اجاره ماهانه بپردازند.

فرد دیگری هم درخواست اجاره یک آپارتمان با حداکثر متراژ 30 متر و با ودیعه 10 میلیونی و اجاره ماهانه 1.5 میلیون تومانی را آگهی نموده است.

در یکی از پلتفرم ها یک شهروند هم ثبت نموده که احتیاجمند اجاره یک سوئیت 30 تا 40 متری بوده و قادر به پرداخت ماهانه 1.5 میلیون تومان بابت اجاره و بعلاوه 40 میلیون تومان به ازای ودیعه است.

یک فرد 50 ساله هم آگهی نموده؛ اتاق یا انباری برای اسکان زمستان می خواهم که دستشویی داشته باشد و گرم باشد. هوا سرد شده و در پارک نمی توانم بخوابم. می توانم اجاره بدهم یا به جای اجاره براتون کار کنم. پنجاه ساله، سالم، باسوادو هیچگونه اعتیاد حتی سیگار ندارم. سوپیشینه هم ندارم. بدون هیچ حاشیه، آرام، مظلوم ساده و تحصیل نموده.

این فرد درخواست اجاره یک اتاق 6 متری با اجاره ماهانه 500 هزار تومان را ثبت نموده است.

شهروند دیگری هم درخواست اجاره یک اتاق یا سوئیت کوچک را دارد؛ او قادر است 4 میلیون به عنوان ودیعه و ماهانه 400 هزار تومان پرداخت کند.

بعلاوه در آگهی دیگری درج شده که احتیاجمند یک اتاق کوچک جهت رهن و اجاره است و این فرد می تواند 20 میلیون تومان به عنوان ودیعه و ماهانه 2 میلیون تومان بابت اجاره بپردازد.

فرد دیگری هم ثبت نموده؛ احتیاجمند واحد نقلی برای رهن کامل تا 80 میلیون تومان هستم.

درج این آگهی های نشان دهنده شرایط نامناسب مالی افراد جامعه است و دولت و وزارت راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر برای برطرف مسائل کسانی که حتی قادر به تامین مسکن به عنوان یکی از احتیاج های اساسی و حداقلی خود نیستند، اهتمام ورزند.

منبع: فرارو

به "بازار آپارتمان های نقلی داغِ داغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار آپارتمان های نقلی داغِ داغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید