برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره فراوری محتوای الکترونیکی تجلیل میشوند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره فراوری محتوای الکترونیکی آموزشی به صورت مجازی تجلیل خواهد نمود.

برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره فراوری محتوای الکترونیکی تجلیل میشوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره فراوری محتوای الکترونیکی روز چهارشنبه 26 آذرماه در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به شکل ویدئو کنفرانس و هم زمان در 14 استان کشور تجلیل خواهند شد.

این مراسم ساعت 10 در سالن جلسات شهید سلیمی جهرمی سازمان با سخنرانی حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار می گردد که به نفرات برگزیده اول و دوم جوایز نقدی، تندیس و لوح تقدیر و به رتبه سوم لوح تقدیر تعلق می گیرد.

محتوای الکترونیکی آموزشی فراوری شده در گروه های معلمان، دانش آموزان، هنرآموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است نهمین جشنواره فراوری محتوای الکترونیکی در جهت استفاده هدفمند از فرصت های فناوری در فرآیند یاددهی و یادگیری و در راستای سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی با مشارکت حدود 50 هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان طراحی و توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و با همکاری دست اندرکاران معاونت پژوهشی ادارات کل آموزش وپرورش استان ها و نواحی کشور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره فراوری محتوای الکترونیکی تجلیل میشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره فراوری محتوای الکترونیکی تجلیل میشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید