حضور مجازی هزار شرکت در نمایشگاه CES 2021

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از ونچوربیت، سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی (CES2021) به شکلی متفاوت از هرسال و به طور دیجیتالی برگزار می گردد.

حضور مجازی هزار شرکت در نمایشگاه CES 2021

به طور معمول CES یک رویداد حضوری است که در فضایی به مساحت 2.9 میلیون فوت مربع در آمریکا برگزار می گردد. سال گذشته 171 هزار و 268 بازدیدکننده در آن حضور داشتند. اما به گفته گری شاپیرو مدیر ارشد اجرایی بنیاد فناوری های مصرفی و میزبان CES، در امسال این رویداد آنلاین در مقیاس کوچکتر و با حضور هزار شرکت و 150 هزار بازدیدکننده برگزار می گردد.

او در مصاحبه ای در این باره به تصمیم برای دیجیتالی برگزاری کردن مراسم اشاره نمود و آن را دردناک خواند زیرا به اندازه سال های گذشته فرصت شغلی ایجاد نمی کند.

البته به گفته او به دلیل انجام واکسیناسیون تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه در 2022 میلادی افزایش می یابد.

اما به هرال این بنیاد مجبور به تعطیل کردن بخش فیزیکی CES2021 شد و در ماه جولای گفت نمایشگاه فقط به طور مجازی از 11 ژانویه و به مدت 4 روز برگزار می گردد.

همچنین شاپیرو معتقد است مهمترین فناوری هایی که در این نمایشگاه ارائه می شوند عبارتند از تجهیزات شبکه های 5G، تلویزیون هایی با وضوح8K، فناوری های شرکتی، فناوری های بهداشتی، ربات ها، واقعیت مجازی و افزوده و پهپادها هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور مجازی هزار شرکت در نمایشگاه CES 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مجازی هزار شرکت در نمایشگاه CES 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید