خبرنگاران الحشد الشعبی نتایج عملیات علیه داعش در غرب عراق را تشریح کرد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، بغداد - خبرنگاران- سازمان الحشد الشعبی عراق امروز پنجشنبه در بیانیه ای نتایج و دستاوردهای عملیات ویژه خود در استان الانبار در غرب این کشور علیه گروه تروریستی تکفیری داعش را تشریح کرد.

خبرنگاران الحشد الشعبی نتایج عملیات علیه داعش در غرب عراق را تشریح کرد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، قاسم مصلح فرمانده عملیات سازمان الحشد الشعبی در استان الانبار در بیانیه ای گفت: این عملیات سه روزه در صحرای غرب الانبار اجرا شد و در جریان آن، چند منطقه مهم برای قطع خطوط پشتیبانی گروه تروریستی داعش پاکسازی شد.

وی افزود: در این عملیات تعدادی از مخفیگاههای عناصر داعش نیز شناسایی و منهدم شد.

انفجار بمب در استان دیاله

منابع امنیتی عراق امروز پنجشنبه از انفجار دو بمب در ناحیه العباره در شمال شرقی شهر بعقوبه واقع در استان دیاله عراق خبر دادند.

این منابع گفتند که دو بمب به صورت همزمان در نزدیک یک خودرو در روستای جیزانی ملا جواد در ناحیه العباره روی داد.

فارس العزاوی مدیر روابط عمومی اداره بهداشت دیاله در این باره گفت: در این انفجار چهار نفر از جمله سه زن و یک نیروی پلیس کشته و چهار پلیس دیگر زخمی شده اند.

در پی افزایش اخیر تحرکات و حملات بقایای عناصر گروه تروریست داعش، نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق در طول دو هفته اخیر عملیات ویژه چند روزه ای را در استان دیاله در شرق و استان الانبار در غرب این کشور آغاز کرده و تا به امروز ضمن تامین امنیت چند منطقه مهم، مقرهای داعش را منهدم و تعدادی از تروریست ها را دستگیر کردند.

با وجود عملیات مختلفی که نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق این کشور از وجود تروریست های داعش انجام می دهند، عناصر و هسته های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان های دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین، الانبار و بغداد فعال هستند.

عراق در سال 2017 میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اظهار داشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران الحشد الشعبی نتایج عملیات علیه داعش در غرب عراق را تشریح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران الحشد الشعبی نتایج عملیات علیه داعش در غرب عراق را تشریح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید