خبرنگاران حضور دو فوتبالیست گیلانی در مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رشت - خبرنگاران - محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد در مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران حضور یافتند.

خبرنگاران حضور دو فوتبالیست گیلانی در مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ عینکی باهوش گفت: از سوی پرویز مظلومی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، 25 فوتبالیست به مرحله جدید اردوی تیم ملی زیر 19 سال دعوت شدند که محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد از گیلان نیز جزء دعوت شدگان هستند.

علیرضا وهابی اضافه کرد: این دو فوتبالیست شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان از روز 18 مرداد ماه در مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان در تهران حضور یافته و باید تا روز پنجم شهریور ماه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال جوانان ایران که در مرحله گروهی با تیم های ازبکستان ، اندونزی و کامبوج همگروه است خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات جام ملت ها و انتخابی جام جهانی مهر و آبان ماه در ازبکستان آماده می نماید.

وی اظهار داشت: خوشبختانه محرمی و هاشمی نژاد دو فوتبالیست گیلانی، سابقه عضویت در تیم های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان ایران را دارند و شانس این دو بازیکن خوب و شایسته برای عضویت در تیم ملی جوانان زیر 19 سال بسیار زیاد است.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: این دو فوتبالیست در مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی جوانان نیز انتخاب شده بودند که با درخشش در آن اردو، به مرحله دوم نیز دعوت و هم اینک در اردوی آماده سازی حضور دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حضور دو فوتبالیست گیلانی در مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور دو فوتبالیست گیلانی در مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید