خبرنگار سرباز خط مقدم اطلاع رسانی و مطالبه گری است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، سید حسن حسینی شاهرودی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، نوشت: خبرنگار صاحب اندیشه‌ای است که لباس خدمت بر تن دارد تا در مرارت‌ها و سختی‌ها از خود بگذرد و چرخ اطلاع‌رسانی کشور دگرباره ‌بیش و بَس، بچرخد. خبرنگاری لباسی است که بر تن هر کس نشست وفا را در او پروراند و خبرنگار را باید کسی دانست که اولویتش انسانیت، اخلاق و تأمین منافع مردم شهر و دیار و کشورش است.

خبرنگار سرباز خط مقدم اطلاع رسانی و مطالبه گری است

در این پیام می‌خوانیم: هفدهم مردادماه، سالروز گرامیداشت مقام شامخ همه ‌شهدای خبرنگار بالأخص شهید محمود صارمی است که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و ‌به همه ثابت کردند که وبلاگ عینکی باهوش، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارند.

در این پیام همچنین آمده است: مطبوعات در گردش آزاد اطلاعات که مانعی سخت درباره تباهی و فساد مالی است در خط مقدم شفاف‌سازی خود را هزینه می‌کنند و قلم می‌زنند و جان ‌خویش را نمی‌فروشند تا نشان دهند رسالتشان رسالتی بزرگ و اندیشه‌شان اندیشه‌ای تابناک است. ‌ ازاین‌رو بر خود فرض میدانم روز خبرنگار را به‌تمامی فعالان این عرصه، به‌ویژه کارکنان فعال در نشریات محلی، خبرگزاری‌ها، نمایندگی روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری و تحلیلی شاهرود و میامی تبریک عرض کرده و از اینکه به دلیل هم‌زمانی با صحن علنی مجلس امکان حضور در جمع صمیمی شما عزیزان را ندارم پوزش بطلبم.

این نماینده مجلس می‌نویسد: بی‌تردید وظیفه همه دست‌اندرکاران و کارگزاران نظام اسلامی است که در رسیدگی هرچه بهتر به وضعیت معیشتی و آتیه وبلاگ عینکی باهوش و اصحاب رسانه و در راستای صیانت از این قشر فرهیخته اهتمام لازم را به عمل‌آورده تا شاهد ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و مطالبه گری بجا، به‌موقع و اصولی در موفقیت‌ها و دستاوردها و حتی عدم توفیقات کشور، از سوی این عزیزان باشیم.

منبع: mehrnews.com

به "خبرنگار سرباز خط مقدم اطلاع رسانی و مطالبه گری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار سرباز خط مقدم اطلاع رسانی و مطالبه گری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید