خضریان: مسائل حل نشده اهالی کن پیگیری می شود، تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری مطالبات مردم

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به سفر تعدادی از نمایندگان مجمع استان تهران به بخش کن و روستاهای تابعه گفت: قرار شد برای رفع موانع و مسائل اهالی کن کمیته ویژه ای تشکیل شود و پیگیر رفع این موارد هستیم.

خضریان: مسائل حل نشده اهالی کن پیگیری می شود، تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری مطالبات مردم

علی خضریان در گفت وگو با وبلاگ عینکی باهوش، با اشاره به نشست امروز کنندگان تهرانی و جمعی از مسؤولان دولتی با اهالی بخش کن و روستاهای تابعه اشاره و اظهار کرد: جلسه امروز برای حل مشکل اهالی ساکن در روستاهای کن و سولوقون با حضور مدیران فرمانداری تهران، بخشدار کن، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران، دهیاران و کنندگان دادستانی برگزار و مقرر شد تا کمیته ویژه ای برای پیگیری و حل معضلات موجود در این منطقه 55 هزار نفری تشکیل شود.

وی ادامه داد: پیگیر مصوبات این جلسه در کمیته ویژه بررسی خواهم بود و شخصاً یا کننده ویژه ام را ملزم به حضور در جلسات این کمیسیون خواهم کرد.

سخنگوی مجمع کنندگان استان تهران افزود: در این نشست در حضور مسؤولان دولتی به اهالی کن متذکر شدم چنانچه بعد از مدتی مسوولان دولتی به قول ها و وعده های خود عمل نکردند آن را با شکایت در کمیسیون اصل 90 مجلس مطرح کنند.

خضریان در پایان گفت: به همین منظور قرار شد تا نامه ای خطاب به فرماندار برای حل مسائل که رونوشت آن نیز به کنندگان تهران باشد نگاشته شود.

در این نشست مسائل اهالی بخش کن با حضور علی خضریان، اقبال شاکری، سیدعلی یزدی خواه و سمیه رفیعی از کنندگان مردم تهران در مجلس بحث و بررسی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خضریان: مسائل حل نشده اهالی کن پیگیری می شود، تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری مطالبات مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خضریان: مسائل حل نشده اهالی کن پیگیری می شود، تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری مطالبات مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید