دلنوشته های زائرین عتبات دانشگاهیان گردآوری می گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دلنوشته های زائرین عتبات دانشگاهیان را در طرح از بهشت می نویسم گردآوری می گردد.

دلنوشته های زائرین عتبات دانشگاهیان گردآوری می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ عینکی باهوش، از جمله فعالیت های فرهنگی عتبات دانشگاهیان که به همت بخش رسانه در دوره بیست و یکم در محل استقرار دانشگاهیان در کربلای معلی انجام شد، طرح از بهشت می نویسم بود.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همیشه به دنبال ثبت لحظه های ماندگار معنوی زائرین دانشگاهی از قبل از سفر تا انتها حضور زائرین در اعتاب مقدسه بوده است تا دیگر جوانان دانشگاهی کشور را در این تجربه معنوی سهیم کرده و در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگی دینی- مذهبی در بین قشر جوان دانشگاهی فعالیت موثر داشته باشد.

در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، پایگاه لبیک در هتل محل استقرار دانشجویان در کربلای معلی اقدام به جمع آوری خاطرات، دلنوشته ها، سفرنامه ها و مطالب ادبی دانشجویان وارد شده به شهر کربلا نمود که هم اکنون در مجموعه ای در دو جلد بالغ بر ششصد صفحه گردآوری شده است.

لازم به ذکر است، خاطرات و دل نوشته های زائرین به صورت صوت و متن به تدریج در شبکه اینترنتی لبیک، سایت لبیک و شبکه های اجتماعی این مجموعه به نام زائرین منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دلنوشته های زائرین عتبات دانشگاهیان گردآوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلنوشته های زائرین عتبات دانشگاهیان گردآوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید