نوبت واکسیناسیون کرونا به دانشجویان و طلاب رسید

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان زیرمجموعه وزارت بهداشت، وزارت علوم، دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور شروع شد.

نوبت واکسیناسیون کرونا به دانشجویان و طلاب رسید

دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز 20 شهریورماه اظهار کرد: ثبت نام از دانشجویان و طلاب سراسر کشور در سامانه salamat.gov.ir آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کلیه مشمولین این گروه ها می توانند با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام واکسیناسیون کرونا اقدام نمایند، اضافه نمود: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا که شرط ورود و حضور دانشجویان به محیط های دانشگاهی و خوابگاه ها مسلتزم انجام دو نوبت واکسیناسیون کرونا است، از دانشجویان درخواست می گردد، هر چه سریعتر با ورود به این سامانه و انتخاب زمان و مکان انجام واکسن، بلافاصله در زمان تعیین شده، نسبت به تزریق واکسیناسیون اقدام نمایند تا شاهد بازگشایی دانشگاه ها باشیم.

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، وی توضیح داد: دانشجویان زیرمجموعه وزارت بهداشت، وزارت علوم، دانشگاه آزاد، سایر دانشگاه ها و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور می توانند به وسیله مراجعه به سامانه، نوبت تزریق واکسن را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نوبت واکسیناسیون کرونا به دانشجویان و طلاب رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبت واکسیناسیون کرونا به دانشجویان و طلاب رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید