ساماندهی ماشین آلات شهرداری تبریز در اولویت باشد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید با همراهی شورای شهر و همت مدیران شهرداری ماشین آلات شهرداری ساماندهی و برای نگهداری آن ها برنامه ریزی گردد.

ساماندهی ماشین آلات شهرداری تبریز در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ پرویز هادی با تاکید بر افزایش رسیدگی به ماشین آلات حوزه خدمات و پسماند شهرداری تبریز گفت: امروز ماشین آلات شهرداری نیازمند رسیدگی اصولی و توجه جدی هستند که باید در این خصوص هماهنگی بین سازمانی در شهرداری ایجاد گردد.

وی با اشاره به اینکه ضروری است هماهنگی حوزه خدمات شهری و پسماند برای مدیریت ماشین آلات افزایش یابد گفت: اعضای شورای شهر و کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری هم این موضوع را آنالیز و پیگیری خواهند کرد.

شهرام دبیری دیگر عضو کمیسیون هم با بیان اینکه باید هرچیزی در بودجه شهرداری پیشبینی شده پیگیری گردد و در کمیته تخصیص هم اولویت ها پیگیری گردد و اگر برای خرید ماشین آلات جاروب و برف روب بودجه ای در نظر گرفته شده از امروز پیگیری گردد.

وی با اشاره به لزوم رعایت دستور العمل ایمنی کار به وسیله پیمانکاران شهرداری گفت: ضروری است حوزه خدمات شهری در این زمینه گزارشی ارائه گردد چراکه در گذشته متاسفانه دستور العمل ایمنی کار به صورت کامل رعایت نمی گردد و بارها شاهد تصادف کارگران در حوزه خدمات و فضای سبز بوده ایم.

وی با اشاره به پیشبینی بودجه برای ساماندهی مسیل های سیل خیز گفت: ضروری است با پیگیری تخصیص بودجه و اجرای کانال از وقوع سیل جلوگیری کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم ارائه گزارش در مورد پیشگیری از تخلفات سازمانی هم گفت: باید فرایندی تخصصی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در نظر گرفته گردد.

شهرام دبیری با اشاره به اولویت ارائه خدمات شهری همچون آسفالت و پسماند و برطرف چاله ها در سطح خیابان ها گفت: این حوزه مستقیم با رضایت شهروندان از مدیریت شهری مرتبط است که باید در اولویت کارها قرار گیرد.

یاسین بجانی دیگر عضو کمیسیون هم با بیان اینکه حوزه خدمات شهری ویترین خدمات شهرداری در سطح شهر است گفت: هرمقدار در این زمینه کوشش کنیم هزینه نیست و سرمایه گذاری است که باید در این زمینه به سمت مکاهماسیون ارائه خدمات حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در هیچ جای جهان پاکسازی معابر اصلی به صورت سنتی و با نیروی انسانی انجام نمی گردد گفت: باید به سمت مکاهمه سازی حرکت کنیم.

بجانی با بیان اینکه در حوزه بهسازی شهری باید به سمتی حرکت کنیم که تمامی اقشار جامعه به خصوص معلولین بتوانند از خدمات دولتی و شهری به راحتی استفاده نمایند گفت: معلولین متاسفانه حتی در ادارات دولتی هم با مشکل رفت و آمد و دریافت خدمات روبرو هستند.

احد صادقی هم در این جلسه با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر در کنار مدیران شهری هستند گفت: ماه های آینده با آغاز فصل سرما شاهد بارش برف خواهیم بود که باید از نمک پاشی جلوگیری و با استفاده از پتانسیل دانشمندان جوان به سمت استفاده از تکنولوژی های نو حرکت کنیم.

وی اضافه نمود: نیروی انسانی در حوزه خدمات نادیده گرفته شده است که باید از نیرو ها در زمینه های تخصصی استقاده گردد و عدالت در پرداخت ها رعایت گردد

منبع: خبرگزاری آریا

به "ساماندهی ماشین آلات شهرداری تبریز در اولویت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی ماشین آلات شهرداری تبریز در اولویت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید