سه رویداد استارتاپی در دانشگاه سمنان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برنامه ریزی این دانشگاه برای برگزاری سه رویداد استارتاپی در سمنان اطلاع داد.

سه رویداد استارتاپی در دانشگاه سمنان برگزار می گردد دکتر رضا کی پور در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ عینکی باهوش اظهار کرد: این استارتاپ ها در سه حوزه استارتاپ ها و SME های صنعت خودرو و ماشین سازی، استارتاپ ها و SME های صنایع شیمی و صنایع معدنی و همچنین استارتاپ ها و SME های حوزه فناوری های نوین در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وی از کارآفرینی و ایجاد اشتغال به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای امروز کشور نام برد و اضافه نمود: هدف استارتاپ ها آموزش و ترویج کارآفرینی است و لذا برپایی این سه رویداد استارتاپی می تواند زمینه رویکرد تخصصی تر به حوزه کارآفرینی را در بخش های مختلف فراهم کند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به زمینه سازی های معاونت فناوری پارک علم و فناوری این دانشگاه برای برگزاری استارتاپ ها از برگزاری یک پیش رویداد استارتاپی با محوریت صنعت در روز گذشته اطلاع داد و گفت: این پیش رویداد استارتاپی با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در سالن اجتماعات شهید پازوکی پارک علم و فناوری برگزار گردید.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان اضافه نمود: متخصصین در این پیش رویداد استارتاپی در سه حوزه به معرفی روندها و مراحل اجرایی رویدادهای استارتاپی پرداختند.

کی پور یادآوری کرد: این پیش رویداد در حقیقت مقدمه ای برای برگزاری سه رویداد استارتاپی در سه حوزه استارتاپ ها و SME های صنعت خودرو و ماشین سازی، صنایع شیمی و صنایع معدنی و حوزه فناوری های نوین است که در آینده ای نزدیک در دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه مادر استان برگزار خواهد شد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با تمجید از استقبال فعالان این حوزه از این پیش رویداد استارتاپی اظهار کرد: این پیش رویداد خوشبختانه با استقبال واحدهای فناور پارک علم و فناوری و مرکز رشد و دیگر واحدهای صنعتی استان سمنان همراه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سه رویداد استارتاپی در دانشگاه سمنان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه رویداد استارتاپی در دانشگاه سمنان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید