سوزان سانتاگ در جدال با مرگ به چاپ سوم رسید

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، کتاب سوزان سانتاگ در جدال با مرگ نوشته دیوید ریف با ترجمه فرزانه قوجلو به تازگی توسط نشر نگاه به چاپ سوم رسیده است.

سوزان سانتاگ در جدال با مرگ به چاپ سوم رسید

کتاب مورد نظر، روایت نویسنده اش از جدال و نحوه روبرو شدن سوزان سانتاگ نویسنده آمریکایی با سرطان؛ و مرگ اوست. دیوید ریف در این کتاب، درباره ترس ها و همه هراس های این نویسنده آمریکایی از مرگ در کنار اعتقاد به اراده بشری و اعتماد به دانش روز نوشته است.

دیوید ریف فرزند سوزان سانتاگ است و در کتاب سوزان سانتاگ در جدال با مرگ جزئیاتی از ابتلای مادرش به سرطان، کوشش او برای غلبه بر بیماری و اضطراب های او را در این مقابله به مخاطب ارائه می نماید. سانتاگ در سال 1975 مبتلا به سرطان سینه شد که به طرز عجیبی درمان شد اما در سال 2004 دوباره به سرطان مبتلا شد؛ بیماری او این بار سرطان خون حاد تشخیص داده شد. او بر این باور بود که با روحیه خوب و اتکا به اراده اش می تواند بر بیماری غلبه کند اما در سومین مرحله سرطان، حریف این بیماری نشد و درگذشت.

ریف در طول مدت ابتلای مادرش به سرطان و این مبارزات، چیزی ننوشت و یادداشت برداری هم نکرد. با این حال، نوشتن کتاب را پس از مرگ سانتاگ شروع کرد و جزئیات زیادی را در آن آورد.

چاپ سوم این کتاب با 149 صفحه و قیمت 18 هزار تومان عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سوزان سانتاگ در جدال با مرگ به چاپ سوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوزان سانتاگ در جدال با مرگ به چاپ سوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید