عملیات پهپادی یمنی ها علیه ائتلاف متجاوز سعودی

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سخنگوی ائتلاف جنایتکار سعودی می گوید یک فروند پهپاد انفجاری به وسیله نیرو های یمن به سمت خمیس مشیط شلیک شده است.

عملیات پهپادی یمنی ها علیه ائتلاف متجاوز سعودی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینکی باهوش، رسانه های عربی بامداد یکشنبه از عملیات پهپادی نیرو های مسلح یمن علیه ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

شبکه العربیه در گزارشی به نقل از سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی نوشت یک فروند پهپاد انفجاری به وسیله نیرو های یمن از مبدأ فرودگاه صنعاء به جنوب عربستان سعودی شلیک شده است.

ائتلاف سعودی البته به روال ادعا های دروغین همیشگی، مدعی شد که این پهپاد را پیش از برخورد به زمین در منطقه خمیس مشیط رهگیری نموده است.

به نوشته شبکه الجزیره، سخنگوی ائتلاف جنایتکار سعودی در ادامه ادعاهایش اضافه نمود: ما اقدامات لازم برای حفاظت از خود مطابق با قوانین بین المللی را انجام می دهیم.

روز شنبه بود که منابع خبری گزارش دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن توانسته اند با شکست نیرو های ائتلاف سعودی، مواضع جدیدی را در شمال شرق یمن تحت کنترل خود درآورند.

طی ماه های اخیر نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن دور جدیدی از عملیات آزادسازی استان و شهر مأرب را به عنوان قلب دولت مستعفی شروع نموده اند. استان مأرب به دلیل دارا بودن منابع غنی نفت و گاز، از ارزش مالی بالایی برخوردار است.

پیشتر سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی بامداد چهارشنبه با اشاره به انجام حملات هوایی علیه منطقه ها مختلفی در صنعاء، مدعی شد انبار ها و کارگاه های ساخت موشک های بالستیک و پهپاد ها را نابود نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عملیات پهپادی یمنی ها علیه ائتلاف متجاوز سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات پهپادی یمنی ها علیه ائتلاف متجاوز سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید