نصراصفهانی: طرف دعوای ما اسکوچیچ است و خسارت مان را می خواهیم، مذاکره جدیدی درباره شکایت مان با فدراسیون نداشتیم

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تأکید کرد، این باشگاه تنها به دنبال دریافت خسارتش از دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان است.

نصراصفهانی: طرف دعوای ما اسکوچیچ است و خسارت مان را می خواهیم، مذاکره جدیدی درباره شکایت مان با فدراسیون نداشتیم

حسن نصراصفهانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینکی باهوش درباره شرایط شکایت این باشگاه از دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: براساس تاریخی که به ما اعلام کردند اواسط خرداد ماه نتیجه شکایت مان از سرمربی تیم ملی معین خواهد شد و به وسیله فیفا به ما و اسکوچیچ ابلاغ می گردد.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می گردد از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه صنعت نفت در پی حل این مشکل مکاتباتی شده است، توضیح داد: ببینید طرف دعوای ما اسکوچیچ است و طبق توافق نامه ای که با سرمربی پیشین خودمان امضا کردیم به دنبال خسارت مان هستیم و اگر فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش از سوی سرمربی تیم ملی وکالت دارند ما مسئله ای نداریم و فقظ می خواهیم خسارت مان را دریافت کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در سرانجام خاطر نشان کرد: قبلاً با فدراسیون فوتبال مذاکره نموده بودیم، ولی طی روزهای اخیر با هیچ کس در این زمینه مکاتبه و مذاکره ای انجام ندادیم.

انتهتی پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نصراصفهانی: طرف دعوای ما اسکوچیچ است و خسارت مان را می خواهیم، مذاکره جدیدی درباره شکایت مان با فدراسیون نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصراصفهانی: طرف دعوای ما اسکوچیچ است و خسارت مان را می خواهیم، مذاکره جدیدی درباره شکایت مان با فدراسیون نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید