هنرمندانی که همراه مردم به پیاده روی اربعین رفتند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، جمعی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون ایران همراه با مردم راهی زیارت کربلا شده و پا در جهت پیاده روی اربعین گذاشته اند.

هنرمندانی که همراه مردم به پیاده روی اربعین رفتند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، چند روز پیش حبیب ایل بیگی عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که لوکیشن آن فرودگاه نجف بود. قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی در توضیح این تصویر نوشت: نجف اشرف همراه با علی درستکار، محمد سلوکی و علیرضا استادی همسفران اربعین 98. ایل بیگی در روزهای بعد هم تصاویر حضور در پیاده روی اربعین و بین الحرمین را منتشر کرد.

دو روز پیش هم نیلوفر شهیدی که محرم امسال سریال مناسبتی مرضیه را روی آنتن شبکه دو داشت، صفحه خود را در اینستاگرام با یک عکس اربعینی به روز کرد. او تصویری از فرودگاه نجف با هوادارانش به اشتراک گذاشت که نشان می داد با چهره هایی چون پیام دهکردی، جواد افشار، شقایق فراهانی و آرش قادری به عراق سفر کرده و در ابتدای راستا پیاده روی اربعین از نجف به کربلاست.

سال های گذشته هم تصویر برخی هنرمندان سینما و تلویزیون از جمله ابراهیم حاتمی کیا در راستا پیاده روی اربعین در فضای مجازی منتشر شده بود و انتظار می رود در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی شبکه های اجتماعی بار دیگر شاهد تصاویر همراهی اهالی هنر با مردم باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هنرمندانی که همراه مردم به پیاده روی اربعین رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندانی که همراه مردم به پیاده روی اربعین رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید