پرداخت بیش از 36 میلیارد تومان تسهیلات زنجیره گوشت قرمز به عشایر فارس

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مدیر کل امور عشایر فارس از پرداخت بیش از 36 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه طرح زنجیره فراوری گوشت قرمز و یاری به خسارت دیدگان خشکسالی مدیریت بحران به عشایر سیار استان اطلاع داد.

پرداخت بیش از 36 میلیارد تومان تسهیلات زنجیره گوشت قرمز به عشایر فارس

وبلاگ عینکی باهوش شیراز - روح الله بهرامی گفت: از ابتدای سال جاری نسبت به فهرست ابلاغی مدیریت بحران تا به امروز با جذب چهار میلیارد تومان به وسیله 157 نفر با 100 درصد جذب و تسهیلات زنجیره گوشت قرمز با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد و هشتصد میلیون تومان به وسیله 449 نفر با 98 درصد جذب انجام شده و از این بابت جزء استان ها پیشرو در این حوزه بوده ایم.

او گفت: تسهیلات پرداختی به عشایر در راستای رسالت پشتیانی فراوری و بعلاوه ایجاد و تثبیت اشتغال در جامعه عشایر با هدف پیشگیری از مهاجرت پرداخت می گردد.

مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه جامعه عشایری همیشه در فرایند توسعه ای کشور نقش به سزایی دارد، گفت: تا به امروز اقداماتی از قبیل خرید دام حذفی به وسیله شرکت پشتیبانی امور دام و تامین علوفه برای نگهداری دام مولد و بعلاوه امکان صادارات دام از استان و تسهیلات که باعث اشتغال و رونق زندگی این جامعه انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت بیش از 36 میلیارد تومان تسهیلات زنجیره گوشت قرمز به عشایر فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 36 میلیارد تومان تسهیلات زنجیره گوشت قرمز به عشایر فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید