انگار نه انگار کی روش و برانکو دو هفته با هم دعوا داشتند!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، صحبت های تاج و گرشاسبی را که می خوانید انگار نه انگار اتفاقی افتاده باشدو همه چیز گل و بلبل و خوش به نظر می رسد و انگار نه انگار کی روش و برانکو دو هفته تمام به هم تاخته اند.

انگار نه انگار کی روش و برانکو دو هفته با هم دعوا داشتند!

جلسه تاج و گرشاسبی برای خاتمه مجادله کی روش و برانکو

همه چیز از نامه محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال آغاز شد که بعد از مناقشه های هفته گذشته برانکو - کی روش به سرمربی پرسپولیس تذکر داده بود کوتاه بیاید.هر چند برانکو به ان نامه واکنشی نشان نداد و تنها گفت چون معین نیست نامه خطاب به چه کشی نوشته شده اما باشگاه پرسپولیس این بار کوتاه نیامد.بعد از مصاحبه مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مدیر عامل این باشگاه هم خواهان شفاف شدن این مساله شد و همین موضوع جلسه رئیس فدراسیون با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را در پی داشت.

مهدی تاج بعد از بازگشت از عمان و مراسم بهترین های آسیا صبح پنجشنبه جلسه ای با حمیدرضا گرشاسبی برگزار کرد.این جلسه در دفتر تاج برگزار گردید و محمدرضا ساکت هم در آن حضور داشت.بعد از این جلسه تاج گفت: فوتبال ما در مقطع حساس کنونی بیش از هر زمان دیگری به آرامش احتیاج دارد. این وظیفه همه خانواده فوتبال است که در این مسیر همگام باشند.از آقای گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم که توفیقات بسیار خوبی به دست آورده اند و همواره کوشش نموده اند تا در راه دوستی هر چه بیشتر جامعه فوتبال گام بردارند صمیمانه قدردانی می کنم.

وی ادامه داد:در فرصت کوتاه پیش از برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران، فدراسیون فوتبال در کنار باشگاه پرسپولیس بود تا در برگزاری این مسابقه همراه و همگام با نماینده ایران عزیز باشد.خوشحالیم امروز و با گذشت چند هفته از این مسابقه، همچنان برگزاری باشکوه این دیدار مورد بحث محافل ورزشی است.

تاج اضافه کرد:به طور حتم، با خاتمه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همه توجهات بیش از پیش به تیم ملی و رقابت های جام ملت هاست و تمامی علاقمندان و مردم عزیز در کنار باشگاه ها، طرفدار تیم ملی هستند.به صورت کلی، مباحث ملی فراتر از رنگ هاست. همانطور که در حاشیه برگزاری مراسم بهترین های سال آسیا در عمان تاکید کردم که جای علیرضا بیرانوند در این مراسم خالی است و این را وظیفه خود می دانیم همه در کنار فوتبال ملی باشیم.

گرشاسبی هم بعد از این جلسه گفت:جلسه بسیار خوبی را در فدراسیون داشتیم و درباره موضوعات مختلف صحبت کردیم. به صورت کلی، ممکن است برخی موارد در فضای عمومی طرح گردد اما بی شک تاثیری در روند حمایت همه جانبه از فوتبال ملی نخواهد داشت. وی ادامه داد:وظیفه خود می دانم از فدراسیون فوتبال که برای برپایی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران کوشش شبانه روزی و چشمگیری داشت تشکر کنم.در آن مقطع زمانی،فدراسیون نگاه ملی داشت و همان طور که در صحبت های ریاست محترم فدراسیون فوتبال هم بود این بار نوبت باشگاه پرسپولیس است که در این مسیر به تیم ملی یاری کند تا در آرامش به کارش ادامه دهد. گرشاسبی گفت:وظیفه همه ارکان خانواده فوتبال در این مقطع زمانی این است که با درک شرایط موجود به تیم ملی یاری نمایند تا پس از سال ها قهرمانی در جام ملت های آسیا را از آن خود کند.فوتبال ما حال و هوای خوبی دارد و حیف است این وضعیت دچار خدشه گردد.از رسانه های عزیز که همواره یار دوازدهم فوتبال ملی بوده اند درخواست می کنم مثل همیشه در این مسیر به آرامش فوتبال ملی یاری نمایند.به طور کلی نباید اجازه بدهیم عده ای جلوی توسعه همه جانبه فوتبال را در رده ملی و باشگاهی بگیرند و این موضوع یاری همه جانبه ای به فوتبال ما می نماید.

صحبت های تاج و گرشاسبی را که می خوانید انگار نه انگار اتفاقی افتاده باشدو همه چیز گل و بلبل و خوش به نظر می رسد و انگار نه انگار کی روش و برانکو دو هفته تمام به هم تاخته اند.عجیب اینکه شب قبل از این جلسه میک مک درموت مربی ایرلندی تیم ملی و دستیار کی روش باز هم با پستی علیه برانکو جو را دوباره خراب کرد و به حاشیه ها اضافه کرد.

البته گرشاسبی بعد از این صحبت های منفعلانه و تشکر از فدراسیون به خاطر کم در برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در فضای مجازی مورد انتقاد برخی پیشکسوتان پرسپولیس نهاده شد.این دسته از پیشکسوتان اعتقاد داشتند گرشاسبی بعد از هجمه های اخیر باید موضع محکمتری مقابل فدراسیون فوتبال می گرفت تا تذکر و اخطارها به ظرفین دعوا یکطرفه نباشد ضمن اینکه می گویند فدراسیون فوتبال در داستان میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا کار خاصی انجام نداد.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "انگار نه انگار کی روش و برانکو دو هفته با هم دعوا داشتند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگار نه انگار کی روش و برانکو دو هفته با هم دعوا داشتند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید