آمادگی سرویس مدارس برای بازگشایی، احتمال افزایش هزینه

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرنگاران/فارس مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اعلام آمادگی سرویس های مدارس برای بازگشایی حضوری مدارس، گفت: رانندگان سرویس های مدارس در صورتی می توانند فعالیت نمایند که کارت واکسیناسیون داشته باشند.

آمادگی سرویس مدارس برای بازگشایی، احتمال افزایش هزینه

نورعلی عباسپور عصر چهارشنبه 5 آبان در حاشیه آیین افتتاحیه اولین مرکز جامع مشاوره تخصصی و آموزش خانواده انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس در شیراز، گفت: هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در بعضی شهرستان ها و منطقه ها احتمالا 20 تا 30 درصد افزایش خواهد داشت.

عباسپور گفت: برای ثبت نام سرویس های مدارس با شرکت های حمل و نقل هماهنگی شده و خانواده ها می توانند در منطقه های که بازگشایی مدارس شروع شده است، برای ثبت نام اقدام نمایند.

او درباره شرایط ثبت نام دانش آموزان برای سرویس های ایاب و ذهاب، گفت: در منطقه های که بازگشایی مدارس شروع شده یا قرار است به زودی شروع گردد، خانواده ها می توانند برای ثبت نام دانش آموزان به منظور استفاده از سرویس های ایاب و ذهاب اقدام نمایند.

عباسپور ادامه داد: این آمادگی از سوی مدارس وجود دارد که خدمات لازم برای رفت و آمد دانش آموزان را به خانواده ها ارائه دهند.

او بعلاوه اعلام نمود: شرکت های حمل و نقل طرف قرارداد آموزش و پرورش برای ارائه خدمات به مدارس در زمان های مختلف آمادگی دارند، بنابراین درخواست سرویس در ماه های آینده و پس از بازگشایی بیشتر مدارس هم امکان پذیر است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش قیمت سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان گفت: شورای شهر هر شهرستان مقدار افزایش قیمت سالانه سرویس مدارس را معین می نماید بنابراین این مبلغ در شهرهای مختلف فرق دارد.

او اضافه نمود: بر اساس اعلام شورای شهر در کلان شهرهایی مانند تهران بین 20 تا 30 درصد افزایش قیمت حمل و نقل عمومی را خواهیم داشت.

عباسپور ادامه داد: در مورد پوشاک مدارس نیز شورای مدارس با در نظر گرفتن شرایط خاص خانواده ها تصمیم گیری خواهند کرد و سیاست بر این است که در این مورد فشاری به خانواده ها متحمل نگردد.

عباسپور بعلاوه درباره واکسیناسیون رانندگان اظهار کرد: هر راننده باید کارت واکسن داشته باشد و مدیر مدرسه باید کارت واکسن آنها را حتما رویت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آمادگی سرویس مدارس برای بازگشایی، احتمال افزایش هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی سرویس مدارس برای بازگشایی، احتمال افزایش هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید