برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برندسازی محصولات و سوغات استان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است.

برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است

احمدرضا دالوند در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فرهنگی در تهران با بیان اینکه توسعه توریستی ارتباط مستقیم با توسعه استان دارد، اعلام کرد: به منظور توسعه توریستی استان از ظرفیت نخبگان و نیروهای توانمند استفاده خواهد شد.

وی اظهار کرد: محور اصلی برگزاری این نمایشگاه در رابطه با معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان است و ضرورت دارد به برترین شکل ممکن در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.

دالوند ادامه داد: به همین دلیل وظایف محوله به دستگاه های اجرایی متناسب با عملکرد آنها معین و اعلام گردد.

معاون استاندار لرستان تاکید نمود: ظرفیت ها و موهبت های خدادادی استان مانند میراث فرهنگی، تاریخی و طبیعت بکر و دست نخورده از مهمترین دلایل برای معرفی لرستان به عنوان مقصد توریستی است که در نمایشگاه تهران این موضوع از محورهای اصلی خواهد بود.

دالوند توضیح داد: توسعه توریستی ارتباط مستقیم با توسعه لرستان دارد و به منظور توسعه توریستی استان از ظرفیت نخبگان و نیروهای توانمند استفاده خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: جذب توریست، توسعه زیرساخت ها، مسائل فرهنگی و معرفی استان به توریستان سهم بسزایی در توسعه لرستان، ایجاد اشتغال و کسب عایدی دارد که در این رابطه نیازمند ایجاد تحول هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یادآور شد: برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق توریستی است که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد.

دالوند راه برون رفت استان از مسائل مالی را حمایت از بخش خصوصی مطرح نمود و گفت: با توجه به وضع موجود و مسائل مالی، برترین راهکار سرمایه گذاری با استفاده از توان بخش خصوصی برای پویایی اقتصاد لرستان است.

وی اعلام کرد: اولویت اول استان در توسعه توریستی است و برای تحقق این امر از نخبگان و صاحبان فکر برای اجرای برنامه های عملیاتی بهره گیری خواهد شد و داشتن طرح جامع توریستی، برنامه ریزی، کار علمی برای جذب توریست و تشکیل کارگروه توریستی در دستور کار قرار می گیرد.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر مستندسازی نمایشگاه اضافه کرد: حضور صدا و سیما، رسانه ها و روابط عمومی برای انعکاس ظرفیت ها در نمایشگاه ضرورت دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید