کسب و کار

احتمال افزایش 60 درصدی حداقل دستمزد کارگران

از نگاه یک فعال حوزه کار، احتمال افزایش 60 درصدی حداقل مزد کارگران وجود دارد و نباید با کم و زیاد کردن درصد افزایش حقوق و دستمزد به فاصله طبقاتی در کشور دامن بزنیم.

19 اردیبهشت 1401

قیمت خرید ست کتری و قوری [41 مدل پر فروش] در بازار در سال تازه

در گدشته همه وسایل های مورد احتیاج در خانه تکی فراوری میشدند مثل کتری و قوری که در گذشته تکی فراوری میشدند و بدلیل اینکه ظاهر زیبایی نیز نداشتند نمیتوانستید برای زیبا و شیک کردن دکوراسیون آشپزخانه خود از آن بهره ببرید اما امروزه قوری وکتری ست و زیبا...

17 اردیبهشت 1401

با ایمیل مارکتینگ تبلیغات خود را متحول کنید!

استفاده از راهکارهای نوین تبلیغاتیپیش از اینکه بخواهیم ایده برنامه های تبلیغاتی را طراحی یا پیاده سازی کنیم باید به سوالات ذهنی خود پاسخ دهیم.

13 اردیبهشت 1401

10 گوشی موبایل محبوب در خبرنگاران (13 آذر 1400)

برخی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته، محبوب ترین گوشی ها میان کاربران فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب های این مطلب بسته...

2 اردیبهشت 1401

فیلتر؛ راهی برای رهایی از ایمیل های اسپم

چگونه ایمیل های اسپم را حذف کنیم؟ایمیل های اسپم به عنوان مزاحم هایی روزانه به سراغ ما آمده و ما را به حالی ناخوش و ناراضی پس از بازدید از ایمیل هایمان می رسانند و از آن جایی که فرستادن ایمیل هم بدون سربار شدن هزینه برای فرد یا سازمان است، هر فردی حتی اگر...

19 فروردین 1401

معرفی بزرگ ترین ایرلاین های اروپا

بزرگ ترین ایرلاین های اروپا از نظر جابجایی مسافراروپا خاستگاه بسیاری از ایرلاین های مشهور و معتبر بین المللی است و بعضی از قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی جهان در این قاره قرار دارند. امروز می خواهیم در خصوص بزرگ ترین ایرلاین های اروپا صحبت کنیم و این...

14 اسفند 1400

اجاره بهای بالا؛ بلای جان تورم در زنجان

خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: یکی از دلایل بالا بودن تورم در زنجان، اجاره بهای بالای ملک است.

12 اسفند 1400

برندسازی محصولات و سوغات لرستان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است

خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برندسازی محصولات و سوغات استان از نکات مهم در جذب سرمایه و رونق گردشگری است.

11 اسفند 1400

تحلیلگران: پلی استیشن 5 سال جاری دو برابر ایکس باکس سری خواهد فروخت

طبق گفته های پیرز هاردینگ-رولز، تحلیلگر صنعت بازی های ویدیویی، پلی استیشن 5 در سال 2022 همچنان در مسیری واقع شده است که بتواند از نظر فروش پیشتاز باشد و بیشتر از ایکس باکس سری ایکس فروش داشته باشد.

8 اسفند 1400

پرداخت تسهیلات به 8 طرح در کارگروه رفع موانع تولید گیلان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان از برگزاری کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تصویب پرداخت تسهیلات به 8 طرح متقاضی خبر داد.

24 بهمن 1400

10 گوشی موبایل محبوب در خبرنگاران (27 آذر 1400)

برخی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته، محبوب ترین گوشی ها میان کاربران فروشگاه اینترنتی خبرنگاران را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب های این مطلب بسته...

23 بهمن 1400

مالیات، حقوق، بهای آب و برق و جریمه رانندگی 1401 چه تغییری می کند؟

دولت سیزدهم لایحه بودجه 1401 را امروز با 20 تبصره به مجلس فرستاد. بررسی این لایحه نشان می دهد که کابینه افزایش حدود 26 درصدی را در بودجه سال آینده اعمال کرده است. طبق گزارش ها بودجه سال جاری 28 میلیون و 823 هزار و 398 میلیارد و 457 میلیون ریال بود. اما حالا به 36 میلیون...

28 دی 1400

فروش مرغ با چه قیمتی گران فروشی است؟

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ (31هزارتومان) منطقی است، گفت: فروش مرغ با قیمت های بالاتر از این رقم گران فروشی و اجحاف به مصرف کننده است.

26 دی 1400

توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی بین دانشجویان نیاز امروز جامعه است

خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی بر تقویت مهارت افزایی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان تاکید کرد.

12 دی 1400

کمبود تراشه برنامه فراوری پلی استیشن 5 را برهم زد

مسائل مربوط به کمبود جهانی تراشه نه تنها باعث شد سونی نتواند به آمار فراوری برآورد شده برای پلی استیشن 4 دست پیدا کند، بلکه این موضوع برای پلی استیشن 5 نیز اتفاق افتاده است.

7 دی 1400

مهم ترین ویژگی هایی که هر اتاق خواب باید از آنها برخوردار باشد

1. کالای خواب با کیفیتیک اتاق خواب اگر هیچ ویژگی خاصی نداشته باشد؛ باید کالای خواب خوبی در آن قرار داشته باشد تا آرامش بدن شما را تامین کند؛ مدلی که بتواند نیازهای شما را پوشش دهد و از نظر ارگونومیک هم استاندارد و مناسب باشد.

16 آذر 1400

تخفیف های مراکز اقامتی، بازی با آتش کروناست

همه گیری ویروس کرونا تنها سلامت جامعه را هدف نگرفت، اقتصاد نیز ضربه جبران ناپذیری خورد. با آمدن کرونا، بسیاری از مشاغل در سراسر دنیا، ضرر و زیان دیدند. حتی برخی مشاغل خرد، نتوانستند دوام بیاورند و از چرخه اقتصاد خارج شدند.

12 آذر 1400

همکاری ایران و ژاپن برای تقویت تعاونی های روستایی

خبرگزاری خبرنگاران- ایران به واسطه تنوع اقلیمی و زمین های مستعد و گونه های فراوان گیاهان دارویی جز اولین ها در دنیاست

4 آذر 1400

800 هزار دوز واکسن روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگاران، این اندازه واکسن شامل کامپوننت اول و دوم فردا پنجشنبه با هواپیمایی ماهان به تهران ارسال خواهد شد.

30 آبان 1400

مریم کاویانی خانم بازیگر سرشناس کرونا گرفت

خبرنگاران: مریم کاویانی با انتشار تصویری از خود از ابتلایش به کرونا و حال و روز بسیار بدش اطلاع داد.

26 شهریور 1400
تعداد: (129)