تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها معین شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، ساعاتی قبل آمازون تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) را با انتشار نخستین تصویر از این مجموعه اعلام نمود.

تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها معین شد

بالاخره تاریخ پخش سریال بلندپروازانه آمازون تعیین شد؛ مجموعه ارباب حلقه ها از 11 شهریور 1401 (2 سپتامبر 2022) به صورت هفتگی پخش خواهد شد و برای تجدید ملاقات با سرزمین میانه حداقل باید یک سال دیگر صبر کنیم. جنیفر سالک مدیر استودیو آمازون در گفت وگویی با هالیوود ریپورتر اعلام نموده آن ها قصد داشته اند سریال ارباب حلقه ها را در انتهای سال 2021 روی آنتن ببرند، اما دنیاگیری کرونا ویروس فرایند ساخت مجموعه را دشوارتر نموده و به همین دلیل با چند ماه تأخیر آن را دیدن خواهیم کرد.

آمازون در کنار اعلام تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها، نخستین تصویر از این مجموعه را هم منتشر نموده که در پایین می توانید آن را ببینید. این تصویر به جزیره افسانه ای نومنور که نیاکان آراگورن از آنجا آمده اند، اشاره می نماید. نومنور یک جزیره تخیلی در داستان های تالکین است. این جزیره از قلمروهای انسان ها در دوران دوم به تعداد می رود و هدیه ای از طرف والار به اداین بود؛ کسانی که در کنار الفها ضد مورگوت جنگیدند.

هنوز تعداد قسمت های فصل اول سریال ارباب حلقه ها به صورت رسمی اعلام نشده، اما بر اساس بعضی شایعه ها فصل نخست این مجموعه 8 قسمت خواهد داشت. پاتریک مک کی و جان دی. پین وظیفه شورانری ارباب حلقه های آمازون را برعهده دارند و از میان بازیگران سرشناس آن هم می توان به رابرت آرمایو، جوزف ماول، نازنین بنیادی، مکس بالدری و مورفید کلارک اشاره نمود.

ساخت سریال ارباب حلقه ها تا به امروز برای شبکه آمازون بیش از 465 میلیون دلار هزینه داشته و فصل اول این مجموعه به گران قیمت ترین سریال در تمام دوران ها تبدیل شده است. بعضی منابع خبری اعتقاد دارند ارباب حلقه ها حداقل تا 5 فصل ادامه پیدا خواهد نمود و برای آمازون کیفیت بیش از سقف بودجه و هزینه ها اهمیت دارد. در حال حاضر فیلم های هابیت با بودجه ساخت 745 میلیون دلاری در مجموع گران ترین فیلم های تاریخ سینما هستند تا پرهزینه ترین های دنیای فیلم و سریال مربوط به آثار اقتباس شده از کتاب های جی. آر. آر. تالکین باشد. سه گانه هابیت با فروشی بالغ بر 2 میلیارد و 931 میلیون دلار پیروز به بازگشت سرمایه و سودآوری شده اند و آمازون امیدوار است چنین اتفاقی برای سریال در حال فراوری آن ها هم رخ بدهد.

علاوه بر این سریال استودیو نیو لاین سینما با انیمه ای تحت نام ارباب حلقه ها: نبرد روهان (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim) دوباره به سرزمین میانه بازمی گردد تا بخش تازه ای از ناگفته های دنیا جی.آر.آر. تالکین را تصویرگری کند. داستان انیمه ارباب حلقه ها حماسه خونین نبرد هورنبورگ را به تصویر می کشد که به نابودی کامل نیروهای جادوگر سارومان به وسیله ارتش روهان در جنگلی مملو از درختان هورنسی در شمال غربی کوه های سفید سرزمین میانه منتهی می گردد. کنجی کامییاما وظیفه کارگردانی این انیمه را بر عهده دارد و فیلم نامه آن به قلم ویل متیوز و جفری نوشته شده است.

منبع: HollywoodReporter

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید