دانش آموزان پایه دوازدهم هرمزگان برای دریافت واکسن به کجا مراجعه نمایند؟

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرنگاران/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: بر اساس دستور ارسالی وزارت بهداشت، دانش آموزان پایه دوازدهم یعنی متولدان 82/7/1 تا 83/7/1 می توانند برای دریافت واکسن در سامانه نام نویسی نمایند.

دانش آموزان پایه دوازدهم هرمزگان برای دریافت واکسن به کجا مراجعه نمایند؟

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (31 شهریورماه) در جمع وبلاگ عینکی باهوش، اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته با جانباختن 2 بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان، تعدادکل فوتی های این بیماری در استان به دو هزار و 345 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن 62 نفر دیگر، تعداد کل بستری های مبتلا به کرونا در استان به 378 نفر رسید، اظهار کرد: اکنون 90 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 16 نفر از آنها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان نمود: بر اساس دستور ارسالی وزارت بهداشت، دانش آموزان پایه دوازدهم یعنی متولدان 82/7/1 تا 83/7/1 می توانند برای دریافت واکسن در سامانه نام نویسی نمایند.

نوروزیان اسم کرد: خانم های باردار بالای 18 سال هم که از هفته دوازدهم بارداری شان گذشته است، با شرط انجام یک بار مراقبت بهداشتی در مرکز خدمات بهداشتی می توانند با دریافت معرفی نامه برای تزریق واکسن به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون، بدون ثبت نام و نوبت مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانش آموزان پایه دوازدهم هرمزگان برای دریافت واکسن به کجا مراجعه نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان پایه دوازدهم هرمزگان برای دریافت واکسن به کجا مراجعه نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید