سرپرست سپاهان: تنش های بازی به خاطر صحبت های لیدر پرسپولیس بود

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سرپرست تیم فوتبال سپاهان تنش های بازی پرسپولیس سپاهان را به دلیل صحبت های لیدر حریف دانست.

سرپرست سپاهان: تنش های بازی به خاطر صحبت های لیدر پرسپولیس بود

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، رضا فتاحی پس از تساوی بدون گل تیم سپاهان مقابل پرسپولیس درباره تنش های این مسابقه گفت: تمام تنش ها به خاطر پُستی بود که لیدر باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی منتشر و در آن اعلام نمود طرفداران سپاهان به استادیوم نیایند چون فقط هزار تا دو هزار نفر به آنها ظرفیت داده خواهد شد. همین موضوع هم باعث ناراحتی طرفداران سپاهان شد و تعدادی از آنها حتی با هزینه شخصی اتوبوس گرفتند و به استادیوم آمدند.

وی درباره صندلی طرفداران سپاهان گفت: در جلسه پیش از بازی قرار بود در سکوهای طبقه بالای صندلی تیم سپاهان هواداری ننشیند حتی داربست های آن هم زده شده و از قبل کاملا تعیین بود. حتی قرار شد اگر طرفداران سپاهان هم این صندلی را پر نکردند خالی بماند و هیچ هواداری در این قسمت از استادیوم حضور نداشته باشند اما متاسفانه آن صندلی به طرفداران پرسپولیس رسید و این اتفاقات افتاد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره درگیری های نیمکت این تیم با برانکو ایوانکوویچ در خاتمه بازی توضیح داد: فکر می کنم برانکو به زمان بازی اعتراض داشت و به همین خاطر با ناظر مسابقه درگیر شد. در این وضعیت مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان هم مورد محبت برانکو نهاده شد! ناظر مسابقه هم آنجا بود و گفت که اتفاقات را دیده و گزارش خواهد نمود.

فتاحی درباره اعتراض باشگاه سپاهان به اتفاقات این بازی گفت: وقتی تیم و طرفدارانمان در این وضعیت اذیت می شوند چرا اعتراض نکنیم؟ وقتی از ابتدا تا آخر بازی علیه سرمربی تیم ما شعار داده می گردد چرا نباید اعتراض کنیم؟

وی در واکنش به این موضوع که بعضی از بازیکنان سپاهان گفته اند با این وضعیت طرفداران پرسپولیس برای بازی حذفی به اصفهان نیایند گفت: وقتی از یک هفته پیش لیدر باشگاه پرسپولیس آن صحبت ها را انجام می دهد بازیکن ما هم این حرف ها را می زند. همه اینها به خاطر همان کاری است که لیدر پرسپولیس انجام می دهد. شما نگاه کنید 5 سال پیش فینال جام حذفی در این استادیوم برگزار و تیم سپاهان در ضربات پنالتی برنده شد آیا آن موقع چنین اتفاقاتی افتاد؟

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه محسن خلیلی اعلام نموده از باشگاه سپاهان شکایت خواهند کرد گفت: از سپاهان شکایت خواهند کرد؟ برای ما اینجا مشکل پیش آمده و به طرفدارانمان سنگ زده اند آنها می خواهند شکایت نمایند؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرپرست سپاهان: تنش های بازی به خاطر صحبت های لیدر پرسپولیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست سپاهان: تنش های بازی به خاطر صحبت های لیدر پرسپولیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید