شناسایی و انهدام باند بین المللی قاچاق سلاح در آمل

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند قاچاق سلاح در آمل و کشف 21 قبضه کلت جنگی در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی آمل و آذربایجان غربی خبر داد.

شناسایی و انهدام باند بین المللی قاچاق سلاح در آمل

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش مازندران سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق سلاح و مهمات از همسایگان غربی کشور به داخل استان و شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی شرح داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آمل متهمان به قاچاق سلاح را که اهل شرق کشور و ساکن استان گلستان بوده اند و در امر خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی، سه متهم این پرونده در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان آمل و آذربایجان غربی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف 21 قبضه کلت کمری جنگی به همراه 300 فشنگ در بازرسی از متهمان خبر داد و اضافه نمود: در این عملیات موتورسیکلت هوندا فاقد پلاک متهمان نیز توقیف شد.

وی شرح داد: متهمان پس از تشکیل پرونده و اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 8 قبضه سلاح جنگی و 119 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در فروردین ماه سال 1400 در استان از آمادگی صددرصدی پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی و قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.

منبع: جام جم آنلاین

به "شناسایی و انهدام باند بین المللی قاچاق سلاح در آمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و انهدام باند بین المللی قاچاق سلاح در آمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید