نرم افزار و اپلیکیشن

وان پلاس 10 پرو یا ویوو X70 پرو پلاس

وان پلاس اخیراً یکی از خیره کننده ترین پرچم داران سال بنام OnePlus 10 Pro را ارائه نموده است، این دستگاه همکاری با Hasselblad را مجدداً تأیید می نماید و در صورتی که ویژگی عدم مقاومت در برابر آب را کنار بگذاریم، یکی از برترین پرچمداران خواهد بود و سال جاری رقبای زیادی...

13 اردیبهشت 1401

تحلیلگران: پلی استیشن 5 سال جاری دو برابر ایکس باکس سری خواهد فروخت

طبق گفته های پیرز هاردینگ-رولز، تحلیلگر صنعت بازی های ویدیویی، پلی استیشن 5 در سال 2022 همچنان در مسیری واقع شده است که بتواند از نظر فروش پیشتاز باشد و بیشتر از ایکس باکس سری ایکس فروش داشته باشد.

8 اسفند 1400

آموزش فایروال ، راهنمای گام به گام فایروال در شبکه و ویندوز

فایروال از آن مفاهیم کامپیوتری است که شاید زیاد به گوشتان خورده باشد. اگر بخواهید سراغ آموزش امنیت شبکه و کامپیوتر بروید؛ یکی از بخش های اساسی و ابزارهایی که باید یاد بگیرید؛ فایروال ها هستند. اگر بخواهید کامپیوتر و شبکه خود را امن نموده و در برابر حملات...

25 بهمن 1400

10 میلیارد تومان برای بروزرسانی آزمایشگاه های دانشکده پزشکی تهران اختصاص داده می گردد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: قول می دهم 5 میلیارد تومان از طرف اختیارات خود و 5 میلیارد تومان از طرف رئیس دانشکده پزشکی در خدمت بروزرسانی آزمایشگاه ها قرار گیرد تا پروژه ها تکمیل و آماده گردد.

11 بهمن 1400

کمبود تراشه برنامه فراوری پلی استیشن 5 را برهم زد

مسائل مربوط به کمبود جهانی تراشه نه تنها باعث شد سونی نتواند به آمار فراوری برآورد شده برای پلی استیشن 4 دست پیدا کند، بلکه این موضوع برای پلی استیشن 5 نیز اتفاق افتاده است.

7 دی 1400

تمام بازی های اساسینز کرید به ترتیب عصر و سالی که در آن اتفاق می افتند

مجموعه بازی اساسینز کرید از مهم ترین فرنچایز های شرکت یوبی سافت است. این مجموعه از همان شروع انتشار اولین نسخه اش روی ایکس باکس 360 هواداران پر و پا قرصی دارد. داستان قسمت های این مجموعه بازی در دوره های مختلفی از تاریخ جریان دارند و در آن ها شاهد حضور چندین...

10 مهر 1400

تخصیص کُد اشتراک رایگان اپلیکیشن طاقچه ویژه اعضای کانون های مساجد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سعید سعادتی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با اشاره به فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در عرصه کتاب و کتاب خوانی، خبر از تخصیص...

3 مهر 1400

عینک هوشمند چیست و چگونه کار می کند؟

عینک هوشمند از جمله گجت های نوآورانه ای است که قدمت زیادی ندارد ولی طی چند سال گذشته توانسته سروصدای زیادی ایجاد کند. به زبان ساده، این نوع عینک ها می توانند تکنولوژی موجود در گوشی های هوشمند را به طور مستقیم به چشم و گوش ما بیاورند.

16 مرداد 1400

عکس های سبک وزن

فایل های تصویری با فرمت JPG یا JPEG به دلیل پشتیبانی از طیف وسیع رنگی و حجم نسبتا پایین خود برای استفاده در دوربین های دیجیتال، وبسایت ها و شبکه های اجتماعی بسیار مناسب و درنتیجه پرکاربرد هستند.

18 تیر 1400

رونمایی امکانات جدید در کنفرانس طراحان گوگل

خبرنگاران- شرکت گوگل در نخستین روز از کنفرانس سالانه طراحان این شرکت، به روزرسانی هایی که در بسیاری از سرویسهایش از جمله گوگل مپس و گوگل داکس انجام داده بود را رونمایی کرد.

19 خرداد 1400

زوم فضایی پرچم داران سامسونگ به گلکسی A72 اضافه می شود

امروز تصاویر جدیدی از دو گوشی معرفی نشده گلکسی A52 و گلکسی A72 سامسونگ منتشر شد که از حضور ویژگی های برتر نسل های قبلی و اضافه شدن ویژگی های جذاب و جدید خبر می دهند.

11 فروردین 1400

موفقیت محققان کشور در فراوری نرم افزارهای امنیت شبکه

محققان یکی از شرکت های دانش بنیان پیروز به فراوری نرم افزارها، تجهیزات و ارائه خدمات مرتبط با امنیت شبکه شدند که این نرم افزارها از جمله اقلام تحریمی به شمار می فرایند.

20 آذر 1399

اصول حسابداری فروشگاهی و فرمول های آن

حسابداری فروشگاهی، با چالش محاسبه و ردیابی موجودی کالا همراه است. ثبت دقیق ارزش، برای هر شغلی حیاتی است، ولی بعضی از جنبه های حسابداری فروشگاهی، آن را از سایر صنایع جدا می نماید.

10 آذر 1399

نخستین تصاویر رندر هواوی میت 40 منتشر شد

شب گذشته یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری OnLeaks در توییتر فعالیت می کند، نخستین تصاویر رندر گوشی هواوی میت 40 را منتشر کرد که نسبت به نسل قبلی تغییرات ظاهری مختلفی را نشان می دهند.

5 مهر 1399

شروع پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری ایام نوروز

به گزارش خبرنگاران، علی خدایی ظهر شنبه در جلسه شورای حمل و نقل استان اضافه کرد: دفاتر و آژانس های فروش بلیط قطار در سطح شهرهای کشور نیز از ساعت هشت صبح فردایکشنبه پنج ماه اقدام به پیش فروش بلیط برای تاریخ های ذکر شده خواهند کرد.

2 تیر 1399

فراوری ضدعفونی کننده موبایل، تبلت، تجهیزات پزشکی، پول و چک

رئیس پارک علم و فناوری قزوین از فراوری دستگاه ضدعفونی کننده موبایل، تبلت، تجهیزات پزشکی، پول و چک در این پارک اطلاع داد.

17 خرداد 1399

فناوری جدید نمایشگر که به چشم آسیب نمی رساند

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیموچاینا، در اوایل سال 2020 میلادی شرکت هایسنس (Hisense) جدیدترین فناوری های خود را در نمایشگاه CES2020 رونمایی کرد. یکی از جالب توجه ترین فناوری های این شرکت، نخستین نمایشگر موبایل coloer e-ink بود.

14 خرداد 1399

ربات های فرابنفش و شکار ویروس کرونا

هشت لامپ، اشعه متمرکز پرتو فرابنفش را می تابانند. این پرتو به دی ان ای و آر ان ای باکتری ها، ویروس ها و بقیه عوامل بیماری زا صدمه می زند، از تکثیر آن ها جلوگیری می کند و آن ها را از بین می برد.

22 اردیبهشت 1399

بیش از 23 هزار نفر تا کنون در کلاس های الکترونیک دانشگاه شهید بهشتی شرکت کرده اند

مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاه شهید بهشتی گفت: طبق آمار در بازه زمانی10 تا 15 اسفند ماه تعداد دانشجو - کلاس حاضر در کلاس های دانشگاه شهید بهشتی 23هزارو 229 نفر، بوذه است.

5 اردیبهشت 1399

شرایط قرمز پرسپولیس در آستانه دربی ، ماجرای اعتراض بازیکنان

شرایط مالی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دربی جالب نیست و حتی شاید در همین روزها کار به اعتصاب هم بکشد.

2 فروردین 1399
تعداد: (49)